Neosmart Comarch ERP Optima

Umów wizytę lub skontaktuj się z nami:

Umów się na wizytę!

Wizyta możliwa najwcześniej: 2024-04-21
rozwiąż zadananie matematyczne
9+8 =

Komunikacja z kontrahentami

Automatyzacja kontaktów z klientami firmy to oszczędzić  czasu podczas wykonywania standardowych czynności jak między innymi: wpisywanie zamówień do systemu, wysyłaka faktur, mailing informacyjny, wysyłka pasków wypłat, zamówień do dostawców i wiele innych.

W naszej ofercie, proponujemy dwa gówne obszary aplikacji:

- Platforma B2B

- Automatyzacje procesów dla Comarch ERP Optima

Komunikacja z kontrahentami

Platforma zakupowa B2B

Platforma B2B usprawnia proces realizacji zamówień dla kontrahentów biznesowych. Informacje zawarte w B2B są odwzorowaniem tego co znajduje się w bazie systemu Comarch ERP Optima, dzięki czemu kontrahent ma dostęp do danych na temat statusu realizacji zamówienia, stanów magazynowych, cen asortymentu, historii zakupów, faktur i wielu innych, aktualnych informacji. 

Automatyzacje procesów

Automatyzacje procesów wkraczają wszędzie tam, gdzie system może zastąpić człowieka w żmudnych powtarzalnych czynnościach.

Przykładem jest zautomatyzowanie mailowy wysyłek faktur, czy innych dokumentów generowanych w systemie Comarch ERP Optima lub generowanie w zdefiniowanym okresie czasowym zamówień do dostawców, na bazie zdefiniowanych stanów minimalnych. Takich mniejszych lub większych automatyzacji związanych z konkretną branżą i systemem Comarch ERP Optima jest bardzo wiele.  Jeżeli widzisz taką potrzebę w swojej pracy z systemem Comarch ERP Optima - zapraszamy do kontaktu.

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Zapraszamy do kontaktu!

Umów wizytę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.