Comarch ERP Optima

Umów wizytę lub skontaktuj się z nami:

Umów się na wizytę!

Wizyta możliwa najwcześniej: 2022-10-09
rozwiąż zadananie matematyczne
10+8 =

Komunikacja wewnętrzna

Grupa aplikacji, dodatków rozwiązań zwiększająca funkcjonalność systemu enova365 w obszarze wewnętrznej komunikacji firmy.

Wysoki poziom komunikacji wewnętrznej to kluczowy element działania każdej firmy. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności i wielkości, prawidłowa komunikacja w przedsiębiorstwie zależy od szybkiego dostępu do informacji i dokumentów dla wszystkich pracowników.

Bez względu na od miejsce w którym znajdują pracownicy wymiana i udostępnianie danych powinno odbywać się zawsze z zachowaniem wysokiego bezpieczeństwa, być chronione przed utratą lub wypłynięciem na zewnątrz firmy.

 

Komunikacja wewnętrzna

Elektroniczny obieg dokumentów

Zdalne zarządzanie dokumentami i pełna kontrola nad ich przepływem dzięki funkcji elektronicznego obiegu dokumentów.

Elektroniczne Pulpity Pracownicze dla działu Kadry-Płace

Za pomoca elektronicznej, webowej platformy pracownicy mogą między innymi:

  • weryfikować limit urlopowy,
  • wysyłać wnioski urlopowe, które następnie są kierowane w obiegu dokumentów do kierownika,
  • wysyłać wnioski kadrowe, np. o edycję danych osobowych,podatkowych,rachunku bankowego, dokumentu tożsamości,
  • wysyłać wniosek związany z ubezpieczeniem członka rodziny,
  • przeglądać zmiany statusu wniosków pracowniczych,
  • sprawdzać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
  • weryfikować datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • weryfikować kwoty wynagrodzeń,
  • drukować dostępne raporty kadrowe, paski wypłat,roczną kartę wynagrodzeń.

Złożone wnioski podlegają dalszej obsłudze przez pracowników administracyjnych:

 

Odczytywanie i obieg dokumentów w Biurze Rachunkowym

Moduł pozwala na odczyt OCR skanowanych dokumentów Firmy (faktury sprzedażowe i kosztowe, wyciągi bankowe i inne typy dokumentów) oraz pobranie z nich potrzebnych do akceptacji i księgowania informacji (numer dokumentu, daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta i numer konta bankowego). Dzięki temu przekazany do archiwum dokument nie wymaga ręcznego wprowadzania doobiegu, a w efekcie końcowym odczytane dane można zaimportować bezpośrednio do systemu ERP.

Funkcja Obieg dokumentów umożliwia między innymi projektowanie indywidualnych obiegów dla różnych typów dokumentów (faktury, umowy, zamówienia, pisma), akceptację dokumentów na różnych etapach, odczyt historii edycji dokumentu, rozbudowane uprawnienień użytkowników.

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Zapraszamy do kontaktu!

Umów wizytę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.