Proces Inwentaryzacji częściowej możemy przeprowadzać na wielu urządzeniach - kolektorach danych jednocześnie.
Inwentaryzację rozpoczynamy od wygenerowania dokumentu inwentaryzacyjnego w systemie ERP na spisywane towary.
W kolejnym kroku logujemy sie do programu neoMobile, gdzie cały proces zotanie przeprowadzony w trzech krokach.
W pierwszym kroku Operator nadzorujący całą inwentaryzację w menu "Zarządzanie inwentaryzacją" rozpoczyna proces poprzez wybór (Obraz 1) i akceptację
dokumentu z systemu ERP (Obraz 2).
W kolejnym kroku Operator-magazynier w menu "Inwentaryzacja częsciowa" tworzy dokument (Obraz 3) i rozpoczyna skanowanie towarów po kodach kreskowych (Obraz 4).
W ostatnim kroku po sczytaniu wszystkich towarów Operator nadzorujący w menu "Zarządzanie inwentaryzacją" akceptuje całą inwentaryzację (Obraz 6).
W systemie ERP powstają dokumenty PW i RW w buforze lub zatwierdzone (w zależności od konfiguracji), wyrównując stany magazynowe towarów ze spisem kontrolnym.